1. Bendrosios nuostatos
1.1. Pagrindinės Sutartyje naudojamos Sąvokos:
Elektroniniai pinigai – į Sąskaitą pervestos ir joje laikomos Kliento lėšos, skirtos mokėjimo operacijoms per Sistemą atlikti.
Gavėjas – fizinis ar juridinis asmuo, kuris mokėjimo nurodyme nurodytas kaip mokėjimo operacijos lėšų gavėjas;
Klientas – Sistemoje užsiregistravęs ir Paskyrą sukūręs fizinis arba juridinis asmuo.
Kliento identifikacija – Kliento tapatybės nustatymas pagal Sistemoje nurodytas procedūras.
Mokėjimo priemonė – bet kokia mokėjimo priemonė, kurią Sistema leidžia susieti su Paskolų klubas Sąskaita ir šios mokėjimo priemonės pagalba atlikti mokėjimo pervedimus.
PASKOLŲ KLUBAS – UAB „Paskolų klubas“ (juridinio asmens kodas 303225546, buveinės adresas Ulonų g. 5, Vilnius, Lietuvos Respublika, tel. 870080075, el. p. [email protected], interneto svetainė www.paskoluklubas.lt; Elektroninių pinigų įstaigos licencija Nr. X, išduota 2015 10 30 dieną; licenciją išdavusi ir priežiūrą vykdanti institucija yra Lietuvos bankas www.lb.lt; duomenys apie UAB „Paskolų klubas“ kaupiami ir saugomi VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų registre), jos filialai ir atstovybės bei kiti juridiniai asmenys, kuriuos UAB „Paskolų klubas“ pasitelkia teikdama paslaugas ir kurie yra įgalioti veikti UAB „Paskolų klubas“ vardu. Visas mokėjimo paslaugas, kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymas, teiks išimtinai UAB „Paskolų klubas“.
Paskyra – registravimosi kompiuterinėje sistemoje rezultatas, kurios metu įrašomi užsiregistravusio asmens duomenys, jam suteikiamas registravimosi vardas, apibrėžiamos jo teisės Sistemoje.
Priedas – susitarimas tarp PASKOLŲ KLUBAS ir Kliento dėl atskirų PASKOLŲ KLUBAS teikiamų paslaugų teikimo ir naudojimosi sąlygų. Priedas gali būti įvardijamas kaip susitarimas, taisyklės ar bet kaip kitaip. Priedas yra šios Sutarties neatskiriama dalis.
Sąskaita – Kliento vardu Sistemoje atidaryta virtuali sąskaita, naudojama atsiskaitymams ir kitoms mokėjimo operacijoms vykdyti.
Sistema – programinis sprendimas, esantis PASKOLŲ KLUBAS priklausančiuose internetiniuose puslapiuose, kuris vystomas PASKOLŲ KLUBAS ir naudojamas PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimui.
Sutartis – susitarimas tarp Kliento ir PASKOLŲ KLUBAS, apimantis šią sutartį bei visas kitas sąlygas ir dokumentus (Priedus, Susitarimus, Taisykles ir kt.), įskaitant, bet neapsiribojant, internetines svetaines, į kurias pateikiamos nuorodos šioje sutartyje.
Slaptažodis (Slaptažodžiai) – bet koks Sistemoje sukurtas Kliento kodas ar PASKOLŲ KLUBAS Klientui pateiktas kodas, skirtas priėjimui prie Paskyros ir/ar Sąskaitos ar atskiros PASKOLŲ KLUBAS teikiamos paslaugos inicijavimui ir valdymui, mokėjimo operacijos inicijavimui, autorizavimui, vykdymui, tvirtinimui ar gavimui.
Šalis – PASKOLŲ KLUBAS arba Klientas.
Vartotojas - fizinis asmuo, kuris pagal Sutartį ir jos Priedus veikia siekdamas tikslų, nesusijusių su jo verslu ar profesine veikla.
2. Sutarties esmė
2.1. Sutartimi yra nustatomos pagrindinės sąlygos tarp Kliento ir PASKOLŲ KLUBAS, Klientui registruojantis Sistemoje, atsidarant Sąskaitą bei naudojantis kitomis PASKOLŲ KLUBAS teikiamomis paslaugomis.
2.2. Šios Sutarties Priedai yra susitarimai, kuriais Klientas ir PASKOLŲ KLUBAS susitaria dėl naudojimosi atitinkamomis Prieduose nurodytomis paslaugoms. Prieduose nustatytos sąlygos yra specialiosios (turinčios viršenybę) nuostatos kitų Sutarties nuostatų atžvilgiu. Klientui pradėjus naudotis paslaugomis, kuriomis iki to laiko nesinaudojo, papildomai pradedami taikyti atitinkami Sutarties Priedai. Jei naujai pasirinktų paslaugų teikimui būtina papildomai patvirtinti Kliento tapatybę, pateikti papildomus dokumentus, naujai pasirinktos paslaugos pradedamos teikti tik Klientui atlikus PASKOLŲ KLUBAS nurodytus veiksmus.
3. Registracija Sistemoje ir Paskyros sukūrimas
3.1. PASKOLŲ KLUBAS paslaugomis gali naudotis tik veiksnūs, 18 metų amžiaus sulaukę asmenys.
3.2. Klientas, norėdamas pradėti naudotis PASKOLŲ KLUBAS paslaugomis, turi užsiregistruoti Sistemoje. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę neregistruoti naujo Kliento, nenurodydamas priežasčių, tačiau PASKOLŲ KLUBAS užtikrina, kad atsisakymas registruoti visada bus pagrįstas svarbiomis priežastimis, kurių PASKOLŲ KLUBAS neprivalo atskleisti.
3.3. Registracijos Sistemoje metu Klientui sukuriama Paskyra. Paskyra yra asmeninė ir ja naudotis (prie jos prisijungti) turi teisę tik jos savininkas. Klientui užsiregistravus Sistemoje ir sukūrus Paskyrą, jam automatiškai sukuriama Sąskaita, kuri veikia šios Sutarties 4 ir 5 skyriuje aprašytu principu.
3.4. Klientas gali turėti tik vieną Paskyrą. Paskyra yra sukuriama tik fiziniam asmeniui. Jei fizinis asmuo Sistema ketina naudotis kaip juridinio asmens atstovas, tokiu atveju asmuo patvirtina, kad jis yra juridinio asmens tinkamas ir įgaliotas atstovas.
3.5. Sutartis įsigalioja Klientui užsiregistravus Sistemoje, susipažinus su šios Sutarties sąlygomis ir elektroniniu būdu išreiškus savo sutikimą jų laikytis, ir galioja neterminuotai.
3.6. Jei Klientas atstovauja juridinį asmenį – jis patvirtina, kad yra tinkamai išrinktas ar paskirtas to juridinio asmens atstovas bei patvirtina, kad jo atstovaujamas juridinis asmuo yra tinkamai įsteigtas bei teisėtai veikiantis.
3.7. Klientas patvirtina, kad registracijos Sistemoje metu pateikė teisingus duomenis apie save ir kad vėliau, Paskyroje keisdamas ar pildydamas duomenis apie save, pateiks tik teisingus duomenis. Bet kokie nuostoliai, atsiradę dėl klaidingų duomenų pateikimo, tenka Klientui.
3.8. Sutartyje ar Sistemoje numatytais atvejais ir tvarka Klientas turi patvirtinti Paskyrą, naujos paslaugos ar paslaugos dalies teikimą, atlikti Kliento identifikaciją tam, kad PASKOLŲ KLUBAS pradėtų ar tęstų paslaugų teikimą. Kliento identifikacijos procedūros atlikimu, Paskyros ir naujų paslaugų teikimo patvirtinimu siekiama Kliento bei PASKOLŲ KLUBAS interesų apsaugos.
3.9. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę reikalauti tokių dokumentų, pagal kuriuos būtų galima identifikuoti Klientą ir/ar gauti reikšmingą informaciją apie Klientą, kuri būtina tinkamam PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimui. Konkretūs pateiktini dokumentai bus nurodyti Klientui skirtame pranešime apie būtinybę atlikti patvirtinimo procedūrą.
3.10. Vykdant Kliento identifikaciją, PASKOLŲ KLUBAS turi teisę reikalauti, kad Klientas atliktų šiuos veiksmus:
3.10.1. Pateiktų PASKOLŲ KLUBAS reikalaujamų dokumentų originalus ir/arba jų kopijas ir/arba notaro ar kito valstybės įgalioto asmens patvirtintų dokumentų kopijas;
3.10.2. Jei Klientas veikia atstovaudamas juridinį asmenį – pateiktų juridinio asmens dokumentų originalus ir/arba jų kopijas ir/arba notaro ar kito valstybės įgalioto asmens patvirtintų dokumentų kopijas. PASKOLŲ KLUBAS, vykdydamas pareigą nustatyti naudos gavėją, turi teisę reikalauti iš Kliento pateikti jo atstovaujamo juridinio asmens galiojantį akcininkų sąrašą. Pateikdamas šį sąrašą Klientas privalo patvirtinti, kad jis yra aktualus bei tikslus ir kad išvardyti sąraše akcininkai akcijas valdo savo, o ne trečiųjų asmenų vardu (o jeigu taip yra, tuomet apie šias aplinkybes turi būti nurodyta papildomai, nurodant ir trečiuosius asmenis, kurie realiai valdo akcijas).
3.11. Atskirais atvejais, vykdant teisės aktų nustatytas pareigas arba, jei to reikalauja pačių reikalaujamų dokumentų tipas (pvz. būtina pateikti dokumento originalą), PASKOLŲ KLUBAS turi teisę reikalauti iš Kliento atlikti Kliento identifikacijos procedūrą konkrečiu PASKOLŲ KLUBAS nurodytu būdu (pvz. atvykti į PASKOLŲ KLUBAS skyrių).
3.12. Šalys susitaria, kad Klientas gali patvirtinti savo sudaromus dokumentus (pvz.: sutartis, sutikimus ir kt.) elektroninėmis priemonėmis.
3.13. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę pareikalauti iš Kliento papildomos informacijos ir/ar dokumentų, susijusių su Klientu ar jo atliekamomis operacijomis, užpildyti ir periodiškai (ne rečiau, kaip kartą per metus) atnaujinti Kliento pažinimo anketą. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę pareikalauti, kad pateikiamos dokumentų kopijos būtų patvirtintos notaro ir/ar išverstos į lietuvių kalbą. Visi dokumentai ir informacija parengiami bei pateikiami Kliento sąskaita. Jei Klientas per PASKOLŲ KLUBAS nustatytą terminą nepateiks papildomos informacijos ir/ar dokumentų, PASKOLŲ KLUBAS turi teisę sustabdyti visų ar dalies paslaugų teikimą Klientui.
3.14. Apie tai, kad Paskyra, naujos paslaugos ar sustabdytos paslaugos atnaujintas teikimas yra patvirtinti, Klientas gaus pranešimą elektroninio pašto adresu arba SMS pranešimu, kurį nurodė registracijos Sistemoje metu.
3.15. Klientui yra draudžiama turėti daugiau nei vieną Paskyrą Sistemoje bei registruojantis Sistemoje pateikti neteisingus savo duomenis. Jei Klientas pateikė neteisingus savo duomenis, jis privalo juos ištaisyti. Jeigu dėl duomenų netikslumo Klientas yra susikūręs keletą Paskyrų, Klientas privalo apie tai informuoti PASKOLŲ KLUBAS, kad sukurtos Paskyros būtų apjungtos į vieną Paskyrą. Šios nuostatos pažeidimo atveju Klientas gali būti blokuojamas, neteisėtos operacijos pripažintos netikromis, o duomenys, esant būtinybei, perduoti teisėsaugos institucijoms.
4. PASKOLŲ KLUBAS paslaugų kaina ir atsiskaitymo tvarka
4.1. PASKOLŲ KLUBAS paslaugų kainos pateiktos atitinkamame šios Sutarties skyriuje arba Priede, skirtame konkrečiai paslaugai. Paslaugų kainos taip pat gali būti nurodytos internetinėse svetainėse, nuorodos į kurias pateikiamos šioje Sutartyje arba atitinkamą paslaugą reglamentuojančiame Priede.
4.2. Jeigu PASKOLŲ KLUBAS sumažina Sistemoje nurodytas bendrąsias paslaugų teikimo kainas, pasikeitusios kainos Klientui yra taikomos neatsižvelgiant į tai, ar Klientas buvo apie tai informuotas, bet tik tuo atveju, jei jos nebuvo pakeistos 7 straipsnyje aprašytu būdu.
4.3. PASKOLŲ KLUBAS komisiniai mokesčiai atskaitomi:
4.3.1. mokėjimo operacijos metu;
4.3.2. jei komisiniai nebuvo nuskaityti operacijos metu, PASKOLŲ KLUBAS turi teisę nuskaityti komisinius vėliau;
4.3.3. komisinis operacijos mokestis Klientui yra nurodomas prieš mokėjimo operaciją (nebent konkrečios mokėjimo priemonės taisyklėse nurodyta kitaip).
4.4. Klientas patvirtina, kad įdėmiai susipažino su mokėjimo pervedimų įkainiais ir terminais bei su visų kitų Klientui taikytinų ir jam aktualių PASKOLŲ KLUBAS paslaugų įkainiais, kurie skelbiami adresu ___________.
5. Sąskaitos atidarymas. Elektroninių pinigų išleidimo ir išpirkimo sąlygos
5.1. Šia Sutartimi Klientui Sistemoje neterminuotam laikotarpiui yra atidaroma Sąskaita.
5.2. Sąskaitos paslauga suteikia galimybę Klientui sukurti Sistemoje savo elektroninę sąskaitą, pervesti, laikyti joje pervedimams skirtas lėšas, atlikti vietinius ir tarptautinius lėšų pervedimus, mokėti įmokas, gauti lėšas į sąskaitą, atsiskaityti už prekes ir paslaugas, atlikti kitas operacijas, tiesiogiai susijusias su lėšų pervedimais.
5.3. Sąskaitoje esančios Kliento lėšos laikomos Elektroniniais pinigais, kuriuos PASKOLŲ KLUBAS išleidžia Klientui pervedus lėšas į Kliento Sąskaitą. Klientui pervedus lėšas į savo Sąskaitą, PASKOLŲ KLUBAS, gavusi šias lėšas, įskaito jas į Kliento sąskaitą, tuo pačiu išleisdama Elektroninius pinigus nominaliąja pinigine verte. Šie elektroniniai pinigai yra priskiriami Klientui ir laikomi Kliento Sąskaitoje.
5.4. Elektroninių pinigų nominali vertė sutampa su pervestų į Sąskaitą lėšų sumos verte (atskaičius konkrečiam mokėjimo būdui taikomą standartinį komisinį atlyginimą).
5.5. Sąskaitoje laikomi Elektroniniai pinigai nėra indėlis ir už jų laikymą PASKOLŲ KLUBAS jokiais atvejais nemoka palūkanų ir neteikia jokios kitokios naudos, susijusios su laikotarpio, kurį Klientas laiko Elektroninius pinigus Sąskaitoje, trukme.
5.6. Klientas gali susikurti ir turėti kelias Sąskaitas toje pačioje Paskyroje ir jas naudoti savo nuožiūra (tačiau Klientas gali turėti tik vieną Paskyrą).
5.7. Elektroniniai pinigai, laikomi Kliento Sąskaitoje, gali būti išperkami jų nominalia pinigine verte bet kuriuo metu, Klientui išreiškus pageidavimą.
5.8. Savo pageidavimą dėl Elektroninių pinigų išpirkimo Klientas pareiškia suformuodamas mokėjimo nurodymą pervesti Elektroninius pinigus iš savo Sąskaitos į bet kokią kitą jo nurodytą sąskaitą (bankai ir elektroninės atsiskaitymo sistemos, į kuriuos PASKOLŲ KLUBAS gali pervesti pinigus, yra nurodytos adresu: _______________) arba pervesti Elektroninius pinigus iš savo Sąskaitos kitais PASKOLŲ KLUBAS palaikomais ir Sistemoje nurodytais būdais.
5.9. Jokios specifinės Elektroninių pinigų išpirkimo sąlygos, kurios skirtųsi nuo standartinių Sąskaitoje vykdomų mokėjimo pervedimų ir kitų mokėjimo operacijų, nėra taikomos. Išperkamų/pervedamų Elektroninių pinigų sumą pasirenka Klientas.
5.10. Papildomas mokestis už Elektroninių pinigų išpirkimą nėra imamas. Elektroninių pinigų išpirkimo atveju Klientas sumoka įprastą komisinį atlygį už atliktą lėšų pervedimą, kuris priklauso nuo Kliento pasirinkto Elektroninių pinigų pervedimo būdo. Taikomi standartiniai PASKOLŲ KLUBAS lėšų pervedimo komisinių dydžiai.
5.11. Jei Klientas nutraukia Sutartį ir kreipiasi dėl Sąskaitos uždarymo bei Paskyros Sistemoje panaikinimo, arba, jei PASKOLŲ KLUBAS Sutartyje numatytais atvejais nutraukia Sąskaitos paslaugos teikimą Klientui ir panaikina Kliento Paskyrą Sistemoje, Kliento Sąskaitoje esančios lėšos pervedamos į Kliento nurodytą banko sąskaitą arba kitos sistemos elektroninę mokėjimo sąskaitą. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę iš tokių grąžinamų lėšų išskaičiuoti PASKOLŲ KLUBAS priklausančias sumas (PASKOLŲ KLUBAS priklausantį atlyginimą už PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimą ir išlaidas, įskaitant, bet neapsiribojant, baudas ir nuostolių atlyginimą, kurias PASKOLŲ KLUBAS patyrė dėl Kliento padaryto Sutarties pažeidimo). Jei yra kilęs ginčas tarp Kliento ir PASKOLŲ KLUBAS, PASKOLŲ KLUBAS turi teisę sulaikyti lėšas, dėl kurių vyksta ginčas iki kol ginčas bus išspręstas.
5.12. Jei PASKOLŲ KLUBAS nepavyksta grąžinti lėšų Klientui dėl priežasčių, nepriklausančių nuo PASKOLŲ KLUBAS, Klientas apie tai informuojamas. Klientas privalo nedelsdamas nurodyti kitą sąskaitą ar pateikti papildomą informaciją, būtiną lėšoms grąžinti (mokėjimui atlikti).
6. Sąskaitos naudojimas
6.1. Klientas Sąskaitą gali valdyti internetu, prisijungęs prie Paskyros savo prisijungimo vardu ir Slaptažodžiu.
6.2. Mokėjimo pervedimai iš Kliento Sąskaitos gali būti atliekami:
6.2.1. kitam Sistemos naudotojui;
6.2.2. į Lietuvos, ES ir užsienio šalių bankų sąskaitas (išskyrus užsienio šalis, į kurias mokėjimo pervedimai negalimi: apie tokias šalis PASKOLŲ KLUBAS informuoja Klientą Sistemoje);
6.2.3. į kitų elektroninių atsiskaitymų sistemų, nurodytų Sistemoje, sąskaitas.
6.3. Paskolų klubas Sąskaitoje lėšos gali būti laikomos keliomis valiutomis. Konvertuojant valiutą yra taikomas konvertavimo metu galiojantis PASKOLŲ KLUBAS valiutų konvertavimo kursas, kuris yra nuolat atnaujinamas ir skelbiamas adresu: _____________________.
6.4. Sąskaitos atidarymas ir palaikymas yra nemokamas.
6.5. Lėšų pervedimui iš Klientui priklausančios Sąskaitos į Klientui priklausančią banko sąskaitą, kortelę ar kitų sistemų elektroninę mokėjimo sąskaitą, taip pat lėšų pervedimui iš banko sąskaitos, kortelės ar kitos elektroninės mokėjimo sistemos į Sąskaitą gali būti taikomi banko ar tos sistemos nustatyti atitinkamų paslaugų įkainiai.
6.6. Bankų ir elektroninių atsiskaitymų sistemų, į kurias galimi mokėjimo pervedimai, sąrašas, pervedimams taikomi komisiniai mokesčiai ir pervedimo terminai yra pateikiami adresu: ___________________.
6.7. PASKOLŲ KLUBAS paslaugų kaina nuskaičiuojama nuo Kliento Sąskaitoje esančių lėšų. Jei Kliento Sąskaitoje esančių lėšų suma yra mažesnė nei Kliento nurodyta mokėjimo pervedimo suma ir PASKOLŲ KLUBAS paslaugos kaina, mokėjimas neįvykdomas.
6.8. Klientui pervedant lėšas iš Sąskaitos į bankų sąskaitas ar kitas elektroninių mokėjimų sistemas, mokėtoju yra nurodomas PASKOLŲ KLUBAS. Kartu su mokėjimo pervedimu Gavėjui perduodama ši informacija, kuri, priklausomai nuo techninių galimybių, gali būti pateikiama vienu ar keliais iš žemiau nurodytų būdų:
6.8.1. detali informacija apie mokėtoją – Klientą – matoma pirminio mokėtojo laukelyje, jei tokia sistema yra palaikoma atitinkamos elektroninės bankininkystės ar atsiskaitymo sistemos;
6.8.2. detali informacija apie mokėtoją – Klientą pateikiama mokėjimo paskirties laukelyje;
6.9. Jei Klientas nurodo neteisingus lėšų gavėjo duomenis, tačiau pagal tokius pateiktus duomenis mokėjimo nurodymas įvykdomas (pavyzdžiui, Klientas nurodė ne to asmens, kuriam norėjo pervesti lėšas, sąskaitos numerį), bus laikoma, kad PASKOLŲ KLUBAS savo įsipareigojimus įvykdė tinkamai ir pervestos sumos Klientui negrąžins. Tokiu atveju Klientas dėl lėšų susigrąžinimo turi kreiptis tiesiogiai į lėšas gavusį asmenį.
6.10. Klientas privalo vykdyti mokėjimo pervedimus tiksliai pagal Sistemoje nurodytas instrukcijas. Jei Klientas atlieka klaidingą mokėjimą, klaidingą sąskaitos papildymą ar nurodo neteisingus mokėjimo pervedimo duomenis ir prašo mokėjimą patikslinti, taikomi Sistemoje nurodyti mokesčiai.
6.11. Klientas, pastebėjęs, kad į jo Paskolų klubas Sąskaitą buvo pervestos jam nepriklausančios lėšos, privalo nedelsdamas apie tai pranešti PASKOLŲ KLUBAS. Klientas neturi teisės disponuoti jam nepriklausančiomis klaidingai pervestomis lėšomis. Jei į Kliento Sąskaitą lėšos buvo įskaitytos per klaidą arba kitais teisinio pagrindo neturinčiais atvejais, PASKOLŲ KLUBAS turi teisę ir Klientas suteikia neatšaukiamą sutikimą tokiais atvejais nurašyti lėšas nuo jo Sąskaitos be Kliento nurodymo. Kliento Paskolų klubas Sąskaitoje nesant pakankamai lėšų per klaidą įskaitytoms sumoms nurašyti, Klientas besąlygiškai įsipareigoja per 3 (tris) darbo dienas nuo PASKOLŲ KLUBAS pareikalavimo gavimo dienos grąžinti PASKOLŲ KLUBAS į sąskaitą klaidingai įskaitytas lėšas.
6.12. Klientas užtikrina, kad:
6.12.1. įplaukiančių į jo Sąskaitą piniginių lėšų šaltinis yra teisėtas;
6.12.2. Klientas nenaudos PASKOLŲ KLUBAS teikiamų paslaugų bet kokiems neteisėtiems tikslams, įskaitant, bet neapsiribojant, Klientas įsipareigoja neatlikti veiksmų ir operacijų, siekiant legalizuoti lėšas, gautas nusikalstamu ar neteisėtu būdu.
6.13. Sąskaitą valdyti ir mokėjimo operacijas iš Sąskaitos Klientas gali atlikti internetu, prisijungęs prie savo Paskyros.
6.14. Kliento patvirtinimai, užsakymai, prašymai, pranešimai, kitokie veiksmai, atlikti trečiųjų asmenų interneto svetainėse ar kitose vietose, prisijungus per savo Sąskaitą ir tokiu būdu save identifikavus, yra prilyginami elektroniniu parašu patvirtinto sandorio sudarymui.
6.15. Sąskaitos valdymas internetu:
6.15.1. Mokėjimo operacijai internetu įvykdyti Klientas privalo užpildyti mokėjimo nurodymą Sistemoje ir jį pateikti vykdymui, elektroniniu būdu Sistemoje patvirtindamas savo sutikimą dėl mokėjimo nurodymo vykdymo.
6.15.2. Mokėjimo nurodymo pateikimas vykdymui Sistemoje yra Kliento sutikimas atlikti mokėjimo operaciją ir negali būti atšaukiamas (mokėjimo atšaukimas galimas tik kol mokėjimas dar nėra pradėtas vykdyti – mokėjimo vykdymo statusas ir atšaukimo galimybė matoma Kliento Paskyroje).
6.15.3. Jei mokėjimo nurodymas užpildomas neteisingai, mokėjimas neįvykdomas.
6.15.4. Jei Kliento Sąskaitoje nepakanka lėšų mokėjimui įvykdyti, mokėjimas neįvykdomas.
7. Sutarties keitimas
7.1. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę vienašališkai keisti ir/ar pildyti Sutarties sąlygas, laikydamasi Sutarties 11.1-11.4 punktuose numatytos informavimo tvarkos.
7.2. Klientas neturi teisės vienašališkai keisti šios Sutarties sąlygų.
7.3. Jei Klientas nesutinka su Sutarties sąlygų pakeitimais ar papildymais, jis turi teisę atsisakyti PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimo ir nutraukti Sutartį, informuodamas apie tai PASKOLŲ KLUBAS prieš 30 (trisdešimt) dienų. Kliento naudojimasis PASKOLŲ KLUBAS paslaugomis po Sutarties sąlygų pakeitimo ar papildymo reikš Kliento sutikimą su Sutarties sąlygų pakeitimu ar papildymu.
7.4. Sutarties Priedai yra keičiami atitinkamame Priede nurodyta tvarka. Jei Priede nenurodyta jo pakeitimo tvarka, taikoma šioje Sutartyje numatyta pakeitimų ir informavimo apie pakeitimus tvarka.
7.5. Šalys gali atskiru raštišku susitarimu sutarti dėl papildomų sąlygų, kurios nenumatytos Sutartyje ar Prieduose, arba dėl kitokių sąlygų, nei numatytos Sutartyje ar Prieduose. Toks susitarimas taps neatskiriama Sutarties dalimi. Susitarimo projektą, Klientui pageidaujant, parengs PASKOLŲ KLUBAS ir persiųs Klientui faksu arba elektroniniu paštu. Jeigu Klientas sutinka su pateiktu projektu, Klientas pasirašys projektą ir persiųs PASKOLŲ KLUBAS faksu arba elektroniniu paštu skenuotą dokumento kopiją. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę pareikalauti, kad Klientas susitarimą atsiųstų paštu su originaliu Kliento parašu. Toks susitarimas įsigalioja nuo pasirašyto susitarimo persiuntimo PASKOLŲ KLUBAS, t. y. PASKOLŲ KLUBAS parašas ant susitarimo neprivalomas ir PASKOLŲ KLUBAS pasirašyto susitarimo Klientui atgal siųsti neprivalo.
8. Paslaugų teikimo sustabdymas. Sutarties nutraukimas (Paskyros panaikinimas)
8.1. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę savo pasirinkimu ir atsižvelgdamas į konkrečią situaciją vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo taikyti vieną ar kelias iš šių priemonių:
8.1.1. sustabdyti pervedimų vykdymą;
8.1.2. sustabdyti visų ar dalies paslaugų teikimą Klientui;
8.1.3. apriboti Kliento priėjimą prie Paskyros;
8.1.4. sulaikyti Kliento lėšas, dėl kurių kilo ginčas;
8.1.5. atsisakyti teikti paslaugas.
8.2. Sutarties 8.1 punkte nurodytos priemonės Klientui gali būti taikomos tik šiais išimtiniais atvejais:
8.2.1. jei Klientas iš esmės pažeidžia Sutartį ar jos Priedus arba kyla visiškai reali grėsmė, kad Klientas gali iš esmės pažeisti Sutartį ar jos Priedus;
8.2.2. jei Kliento vykdoma veikla naudojantis Paskolų klubas Sąskaita galėtų pakenkti PASKOLŲ KLUBAS dalykinei reputacijai;
8.2.3. jei Klientas atlieka/padaro sutarties 10.8 punkte nurodytus veiksmus/pažeidimus;
8.2.4. jei dėl paslaugų tolimesnio teikimo gali iš esmės nukentėti trečiųjų asmenų pagrįsti interesai;
8.2.5. teisės aktuose nustatytais atvejais;
8.2.6. kitais Sutartyje ar jos Prieduose numatytais atvejais.
8.3. Sutarties 8.5 punktu numatytų ribojimų paskirtis yra apsaugoti PASKOLŲ KLUBAS, kitus trečiuosius asmenis bei Klientą nuo galimų piniginių sankcijų, nuostolių atsiradimo ar kitų neigiamų pasekmių.
8.4. Apie tokias 8.5 punkte nurodytas priemones PASKOLŲ KLUBAS Klientą informuos nedelsiant (per vieną valandą), o apie galimybę susigrąžinti Klientui priklausančias lėšas PASKOLŲ KLUBAS Klientą informuos per 2 (dvi) darbo dienas nuo paslaugų teikimo sustabdymo.
8.5. PASKOLŲ KLUBAS, turėdama pagrįstus įtarimus, kad Klientas vykdo ar per Kliento paskyrą yra ar gali būti vykdomas pinigų plovimas, terorizmo finansavimas ar kitokia nusikalstama veikla, turi teisę be įspėjimo sustabdyti kelių ar visų paslaugų teikimą Klientui nepateikiant jokio paaiškinimo ar pranešimo iki kol nebus visiškai paneigti ar patvirtinti pagrįsti įtarimai.
8.6. Įstatymų nustatyta tvarka PASKOLŲ KLUBAS turi teisę sulaikyti mokėjimo operacijos lėšas iki 5 (penkių) darbo dienų ar ilgesniam įstatyme nurodytam terminui.
8.7. Klientas turi teisę vienašališkai, nesikreipdamas į teismą nutraukti Sutartį, apie tai raštu įspėjęs PASKOLŲ KLUBAS prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
8.8. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę vienašališkai nutraukti šią Sutartį ir jos Priedus bei atsisakyti teikti paslaugas, nenurodydamas priežasties, informavęs apie tai Klientą prieš 60 (šešiasdešimt) dienų šios Sutarties 11 skyriuje numatytomis priemonėmis.
8.9. Sutarties nutraukimo atveju, PASKOLŲ KLUBAS iš Klientui priklausančių išmokėti lėšų išskaičiuoja Kliento PASKOLŲ KLUBAS mokėtinas sumas už PASKOLŲ KLUBAS suteiktas paslaugas Klientui, valstybei ar tretiesiems asmenims sumokėtas baudas, netesybas, nuostolius ir kitas sumas, kurias PASKOLŲ KLUBAS patyrė ar sumokėjo dėl Kliento kaltės. Tuo atveju, jei Kliento Sąskaitoje (ar Sąskaitose) trūksta lėšų, kurios padengtų visas šiame punkte nurodytas mokėtinas sumas, Klientas įsipareigoja ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas pervesti nurodytas sumas į PASKOLŲ KLUBAS nurodytą sąskaitą. Jei PASKOLŲ KLUBAS atgaus dalį tretiesiems asmenims sumokėtų sumų, atgautas sumas PASKOLŲ KLUBAS įsipareigoja grąžinti Klientui.
9. Konfidencialumas ir duomenų apsauga
9.1. Šalys įsipareigoja saugoti viena kitos techninę ir komercinę informaciją, išskyrus viešai prieinamą informaciją, kurią sužinojo vykdydamos Sutartį, bei neperduoti jos tretiesiems asmenims be raštiško kitos Šalies ar jos įgaliotų atstovų sutikimo.
9.2. Šalys užtikrina asmens duomenų, gautų vykdant šią Sutartį, saugumą. Asmens duomenys naudojami tiek, kiek reikia šiai Sutarčiai įgyvendinti. Tretiesiems asmenims minėti duomenys negali būti atskleisti be šių duomenų subjekto sutikimo, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus.
9.3. Asmens duomenų saugojimo terminas yra 10 (dešimt) metų (skaičiuojant nuo civilinių santykių nutraukimo momento). Pasibaigus asmens duomenų tvarkymo laikui, Šalis jos turimus asmens duomenis sunaikina.
9.4. Klientas įsipareigoja apsaugoti ir neatskleisti bet kokių pagal šią Sutartį jo paties sukurtų ar jam suteiktų Slaptažodžių ar kitokių mokėjimo priemonių personalizuotų saugumo požymių tretiesiems asmenims ir neleisti kitiems asmenims naudotis paslaugomis Kliento vardu. Jei Klientas nesilaikė šio įsipareigojimo ir/ar galėjo, bet neužkirto tam kelio ir/ar tokius veiksmus atliko tyčia ar dėl didelio savo neatsargumo, Klientas visa apimtimi prisiima dėl to patirtus nuostolius bei įsipareigoja atlyginti kitų asmenų nuostolius, jei jie buvo patirti dėl Kliento nurodytų veiksmų/neveikimo.
9.5. Jei Klientas praras Paskyros Slaptažodį ar kitus Slaptažodžius ar jis (jie) bus atskleisti ne dėl Kliento ir ne dėl PASKOLŲ KLUBAS kaltės arba jeigu iškilo ar gali iškilti reali grėsmė Kliento Paskyrai, Klientas įsipareigoja nedelsdamas pasikeisti Slaptažodžius, o jei to jis neturi galimybės padaryti, nedelsdamas (bet ne vėliau kaip per vieną kalendorinę dieną) apie tai informuoti PASKOLŲ KLUBAS 11 skyriuje nurodytomis informavimo priemonėmis. PASKOLŲ KLUBAS neatsakys už dėl neinformavimo atsiradusias pasekmes.
9.6. PASKOLŲ KLUBAS, gavęs Sutarties 9.5 punkte nurodytą Kliento pranešimą, nedelsiant sustabdys priėjimą prie Kliento Paskyros ir PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimą iki naujo Slaptažodžio Klientui suteikimo.
9.7. PASKOLŲ KLUBAS atkreipia Kliento dėmesį, jog elektroninis paštas, susiejamas su Sąskaita, o taip pat ir kitos priemonės (pvz. mobilaus telefono numeris), kurios Kliento pasirinkimu yra susiejamos su Sąskaita, yra naudojamos kaip bendravimo su Klientu ir/arba Kliento identifikavimo priemonės, todėl šios priemonės ir prisijungimai prie jų turi būti saugomi Kliento. Klientas yra visiškai atsakingas už savo elektroninio pašto prisijungimo bei kitų jo naudojamų priemonių ir prisijungimų prie jų slaptažodžių apsaugą. Slaptažodžiai yra slapta informacija, už kurios atskleidimą ir už visas operacijas, atliktas suvedus atitinkamai Paskyrai ar kitai mokėjimo priemonei taikomą Kliento Slaptažodį, atsakingas pats Klientas. PASKOLŲ KLUBAS rekomenduoja įsiminti Slaptažodžius ir neužrašyti, neįvesti jų jokiose priemonėse, kurios gali būti pamatytos kitų asmenų.
9.8. Kliento asmens duomenų apsaugos klausimus taip pat reglamentuoja šios Sutarties Priedas „Privatumo politika“, esanti adresu _________________, su kuriuo Klientas susipažino ir įsipareigoja jo laikytis.
9.9. PASKOLŲ KLUBAS turi teisę perduoti visą surinktą svarbią informaciją apie Klientą ir jo veiklą teisėsaugos institucijoms, kitoms valstybės institucijoms (VMI, SODRA ir kt.), kitoms finansų institucijoms, jei tokią pareigą nustato teisės aktai bei siekiant nustatyti, ar nebuvo ir nebus pažeista ši Sutartis bei atitinkami teisės aktai.
9.10. PASKOLŲ KLUBAS pažymi, jog jis visais atvejais veikia tik kaip Kliento mokėjimo paslaugų teikėjas, Kliento – pinigų siuntėjo – pageidavimu siunčiantis pinigus Gavėjui ir neteikia bei nesiūlo jokių paslaugų specialiai Gavėjui tol, kol jis nėra PASKOLŲ KLUBAS Klientas.
10. Šalių atsakomybė
10.1. Kiekviena Šalis yra atsakinga už visas baudas, netesybas, nuostolius, kylančius kitai Šaliai dėl kaltosios Šalies padaryto Sutarties pažeidimo. Kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti nukentėjusiai Šaliai dėl tokios atsakomybės kilimo patirtus tiesioginius nuostolius. PASKOLŲ KLUBAS atsakomybė pagal Sutartį visais atvejais ribojama vadovaujantis šiomis nuostatomis:
10.1.1. PASKOLŲ KLUBAS atsakys tik už tiesioginius nuostolius, patirtus dėl PASKOLŲ KLUBAS padaryto tiesioginio ir esminio Sutarties pažeidimo, ir tik už tokius, kuriuos PASKOLŲ KLUBAS galėjo protingai numatyti Sutarties pažeidimo metu;
10.1.2. PASKOLŲ KLUBAS sukeltų nuostolių kompensacija pažeidus šią Sutartį negali viršyti 3 (trijų) paskutinių mėnesių komisinių vidurkio, kuriuos Klientas sumokėjo PASKOLŲ KLUBAS už suteiktas paslaugas. Šis ribojimas taikomas visiems to mėnesio pažeidimams kartu sudėjus. Jeigu 3 (trijų) mėnesių vidurkis negali būti paskaičiuotas, tuomet kompensacija negali viršyti [suma] EUR (suma žodžiais) ribos.
10.1.3. PASKOLŲ KLUBAS visais atvejais neatsakys už Kliento negautą pelną ir pajamas, reputacijos praradimą, verslo praradimą ar žlugimą, netiesioginius nuostolius;
10.1.4. PASKOLŲ KLUBAS atsakomybės ribojimai nebus taikomi, jeigu tokius ribojimus draudžia taikytina teisė.
10.2. PASKOLŲ KLUBAS neužtikrina nepertraukiamos Sistemos veiklos, kadangi Sistemos veiklai gali daryti įtaką (trikdyti) daugybė veiksnių, kurių PASKOLŲ KLUBAS nekontroliuoja. PASKOLŲ KLUBAS stengsis garantuoti kiek įmanoma sklandesnį Sistemos veikimą, tačiau PASKOLŲ KLUBAS neatsakys už pasekmes, atsirasiančias dėl Sistemos veiklos sutrikimų, jei tokie sutrikimai atsiras ne dėl PASKOLŲ KLUBAS kaltės.
10.3. Dėl PASKOLŲ KLUBAS kontroliuojamų priežasčių Sistema gali neveikti ir už tai PASKOLŲ KLUBAS kompensacijos nesuteiks, jeigu Sistema buvo pasiekiama 99% (devyniasdešimt devynis procentus) (ir daugiau) viso laiko, skaičiuojant ne mažiau kaip 3 (trijų) mėnesių vidurkį.
10.4. Sistemos veiklos sutrikimais nebus laikomi atvejai, kai PASKOLŲ KLUBAS laikinai, tačiau ne ilgiau kaip 24 (dvidešimt keturioms) valandoms, ribos prisijungimą prie Sistemos dėl Sistemos remonto, tobulinimo darbų ir kitų panašių atvejų, ir jeigu apie tokius atvejus PASKOLŲ KLUBAS informuos Klientą mažiausiai prieš 2 (dvi) kalendorines dienas.
10.5. PASKOLŲ KLUBAS neatsako:
10.5.1. už lėšų nurašymą ir pervedimą iš Paskolų klubas Sąskaitos, o taip pat už kitokias mokėjimo operacijas su Kliento Paskolų klubas Sąskaitoje esančiomis lėšomis, jeigu Klientas neapsaugojo savo Slaptažodžių, identifikacijos priemonių ir dėl to jie/jos tapo žinomi kitiems asmenims, taip pat už nusikalstamus trečiųjų asmenų veiksmus ar operacijas, atliktas panaudojant suklastotus ir/ar neteisėtus dokumentus ar neteisėtai gautus duomenis.
10.5.2. už bankų, atsiskaitymo sistemų ir kitų trečiųjų šalių padarytas klaidas.
10.5.3. už pasekmes, kilsiančias dėl bet kokių PASKOLŲ KLUBAS įsipareigojimų vykdymo sutrikimo dėl priežasčių, kurias sukėlė trečioji šalis, kurios PASKOLŲ KLUBAS nekontroliuoja.
10.5.4. už pasekmes, kilsiančias PASKOLŲ KLUBAS teisėtai nutraukus Sutartį, panaikinus Kliento Paskyrą ar apribojus priėjimą prie jos, taip pat apribojus/nutraukus dalies paslaugų teikimą.
10.5.5. už savo sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ir nuostolius, jeigu įsipareigojimai nebuvo vykdomi ar žala buvo padaryta PASKOLŲ KLUBAS atliekant įstatymų nustatytas pareigas.
10.6. Klientas garantuoja, kad visi Kliento veiksmai, susiję su Sutarties vykdymu, atitiks Lietuvos Respublikos ir tos valstybės, kurioje tie veiksmai atliekami, įstatymus.
10.7. Klientas visiškai atsako už duomenų ir nurodymų, pateiktų PASKOLŲ KLUBAS ir pildant dokumentus Sistemoje teisingumą.
10.8. Klientas įsipareigoja atlyginti visus PASKOLŲ KLUBAS tiesioginius nuostolius, baudas ir kitas pinigines sankcijas, jei Klientas (įskaitant, bet neapsiribojant):
10.8.1. nesilaiko Sutarties, įstatymų ir kitų teisės aktų;
10.8.2. teikia PASKOLŲ KLUBAS melagingą, klaidinančią ar neteisingą informaciją;
10.8.3. teikia tretiesiems asmenims melagingą, klaidinančią ar neteisingą informaciją apie PASKOLŲ KLUBAS ir bendradarbiavimą su PASKOLŲ KLUBAS;
10.8.4. platina kompiuterinius virusus ir imasi kitų priemonių, kurios galėtų sutrikdyti sistemų darbą, pakenkti ar sunaikinti informaciją bei sukelti kitokią žalą sistemoms, įrangai ar informacijai;
10.8.5. imasi bet kokių kitų tyčinių veiksmų, kurie sutrikdytų PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimą Klientui ar tretiesiems asmenims ar sutrikdytų Sistemos veikimą;
10.8.6. jungiasi prie Sistemos anonimiškai.
10.9. Jei Klientas yra Vartotojas ir neigia autorizavęs mokėjimo operacijos, kuri buvo atlikta, ar teigia, kad mokėjimo ope¬racija buvo atlikta netinkamai, PASKOLŲ KLUBAS tenka pareiga įrodyti, kad mokėjimo operacijos autentiškumas buvo patvirtintas, ji buvo tinkamai užregistruota, įrašyta į sąskaitas ir jai neturėjo įtakos techniniai ar kitokie trikdžiai.
10.10. Jei Klientas yra Vartotojas, Klientui tenka dėl neautorizuotų mokėjimo operacijų atsiradę nuostoliai iki [suma] EUR (suma žodžiais), jei tie nuostoliai patirti dėl:
10.10.1. prarastos ar pavogtos mokėjimo priemonės panaudojimo;
10.10.2. neteisėto mokėjimo priemonės įgijimo, jei Klientas neapsaugojo personalizuotų saugumo požymių.
10.11. Jei Klientas nėra Vartotojas ir/ar mokėjimo operacija vykdoma valstybės narės valiuta į užsienio valstybę ar iš jos arba užsienio valstybės valiuta, jam tenka visi nuostoliai, atsiradę dėl aukščiau šiame punkte nurodytų priežasčių.
10.12. Klientui tenka visi dėl neautorizuotų mokėjimo operacijų atsiradę nuostoliai, jei Klientas juos patyrė veikdamas nesąžiningai, dėl didelio neatsargumo ar tyčios neįvykdęs vienos ar kelių žemiau nurodytų Kliento pareigų:
10.12.1. naudotis mokėjimo priemone, laikydamasis mokėjimo priemonės išdavimą ir naudojimą reglamentuojančių taisyklių, nurodytų šioje Sutartyje ar jos Prieduose;
10.12.2. sužinojęs apie mokėjimo priemonės praradimą, vagystę, neteisėtą įgijimą ar neautorizuotą jos naudojimą, taip pat apie faktus ar įtarimus, kad jo turimų mokėjimo priemonių personalizuotus saugumo požymius sužinojo ar jais gali pa¬sinaudoti tretieji asmenys, nedelsdamas apie tai pranešti PASKOLŲ KLUBAS ar jo nurodytam subjektui, laikydamasis mokėjimo prie¬monės išdavimą ir naudojimą reglamentuojančių taisyklių, nurodytų šioje Sutartyje ar jos Prieduose.
10.12.3. gavus mokėjimo priemonę, imtis veiksmų, kad apsaugotų mokėjimo priemonės personalizuotus saugumo požymius.
10.13. Po to, kai Klientas pateikia PASKOLŲ KLUBAS 9.5 punkte nurodytą pranešimą su prašymu blokuoti mokėjimo priemonę, Kliento nuostoliai, atsiradę dėl prarastos, pa¬vogtos ar neteisėtai įgytos mokėjimo priemonės, tenka PASKOLŲ KLUBAS, išskyrus atvejus, jei Klientas veikė nesąžiningai. Šio punkto nuostatos netaikomos Klientui, kuris nėra Vartotojas.
10.14. Jeigu PASKOLŲ KLUBAS nesudaro sąlygų bet kuriuo metu pranešti apie prarastą, pavogtą ar neteisėtai įgytą mokėjimo prie¬monę, nuostoliai, atsiradę dėl mokėjimo priemonės neautorizuoto naudojimo, tenka PASKOLŲ KLUBAS, išskyrus atvejus, jei Klientas veikė nesąžiningai. Šio punkto nuostatos netaikomos Klientui, kuris nėra Vartotojas.
10.15. Klientas privalo ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį tikrinti informaciją apie mokėjimo sąskaitoje atliktas mo¬kėjimo operacijas ir raštu pranešti PASKOLŲ KLUBAS apie neautorizuotas ar netinkamai atliktas mokėjimo operacijas, o taip pat apie bet kokias kitas klaidas, neatitikimus ar netikslumus išraše. Pranešimas turi būti pateikiamas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai PASKOLŲ KLUBAS, Kliento nuomone, atliko neautorizuotą mokėjimo operaciją ar netinkamai atliko mokėjimo operaciją. Jeigu Klientas yra Vartotojas, jis privalo nedelsdamas raštu pranešti PASKOLŲ KLUBAS apie neautorizuotą ar netinkamai įvyk¬dytą mokėjimo operaciją valstybės narės valiuta Lietuvos Respublikoje ar į kitą valstybę narę, bet ne vėliau kaip per [___] (žodžiais) mėnesių nuo nurašymo iš mokėjimo sąskaitos datos. Jei Klientas nustatytu laiku nepateikia nurodytų pranešimų, laikoma, kad jis besąlygiškai sutiko su mokėjimo sąskaitoje atliktomis mokėjimo operacijomis.
10.16. Šalis atleidžiama nuo atsakomybės už Sutarties nevykdymą, jei ji įrodo, kad Sutartis neįvykdyta dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, įrodytų Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Klientas apie atsiradusias force majeure aplinkybes, trukdančias įvykdyti Sutartį, privalo raštu pranešti PASKOLŲ KLUBAS per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo šių aplinkybių atsiradimo dienos. PASKOLŲ KLUBAS apie atsiradusias force majeure aplinkybes praneš Klientui elektroniniu paštu arba Sistemos internetinėse svetainėse.
11. Šalių pranešimų siuntimas
11.1. Klientas patvirtina, jog sutinka, kad PASKOLŲ KLUBAS pranešimus Klientui pateiktų patalpinant juos Sistemos internetiniame puslapyje ir siunčiant elektroninio pašto adresu, kurį Klientas nurodė registracijos Sistemoje metu arba siunčiant paštu, adresu, kurį Klientas nurodė registracijos Sistemoje metu arba siunčiant SMS pranešimą atvejais, kai Klientas registruodamasis nurodė tik mobilaus telefono numerį. Klientas patvirtina, kad PASKOLŲ KLUBAS pranešimas, pateiktas bet kuriuo iš paminėtų būdų, bus pateiktas tinkamai. Pranešimai paštu ar SMS pranešimu siunčiami tik tuo atveju, jei Klientas nenurodė savo el. pašto. Jei tokie pranešimai nesusiję su esminiu Sutarties sąlygų keitimu, bus laikoma, kad Klientas pranešimą gavo per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo jo patalpinimo Sistemos internetiniame puslapyje ar išsiuntimo Klientui elektroniniu paštu arba SMS pranešimu momento. Jei pranešimas siunčiamas paštu, bus laikoma, kad Klientas jį gavo praėjus 5 (penkioms) darbo dienoms nuo jo išsiuntimo, išskyrus atvejus, kai Klientas pranešimą paštu faktiškai gauna vėliau nei šioje Sutarties dalyje nustatytais terminais.
11.2. Jei PASKOLŲ KLUBAS pranešimas susijęs su esminiu Sutarties sąlygų keitimu, apie jį Klientas informuojamas prieš 60 (šešiasdešimt) dienų. Laikoma, kad Klientas pranešimą gavo ir Sutarties sąlygų pakeitimas įsigalioja per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tokio pranešimo patalpinimo Sistemos internetiniame puslapyje, išsiuntimo Klientui elektroniniu paštu arba kitomis priemonėmis, kurias registruodamasis nurodė Klientas (paštu arba SMS pranešimu su nuoroda į atitinkamą interneto puslapį).
11.3. 60 (šešiasdešimties) dienų įspėjimo terminas netaikomas ir pranešimai įteikiami Sutarties 11.1 punkte numatyta tvarka, jei:
11.3.1. Sutarties sąlygos keičiamos dėl teisės aktų privalomų reikalavimų pasikeitimų;
11.3.2. Paslaugų kainos yra sumažinamos;
11.3.3. Didėja PASKOLŲ KLUBAS teikiamų paslaugų savikaina, dėl kurių didėja PASKOLŲ KLUBAS teikiamų paslaugų įkainiai;
11.3.4. Atsiranda nauja paslauga ar nauja paslaugos dalis, kuria Klientas savo pasirinkimu gali naudotis arba nesinaudoti.
11.4. Neesminiais Sutarties pakeitimais laikomi stiliaus ar gramatikos pataisymai, sakinio, Sutarties punktų, skyrių performulavimas, perkėlimas aiškumo dėlei, pavyzdžių prie straipsnių pateikimas ir panašūs pakeitimai.
11.5. Klientas įsipareigoja reguliariai, tai yra bent vieną kartą per darbo dieną, tikrinti savo elektroninio pašto dėžutę ar kitas pranešimų gavimo priemones, kurias nurodė Paskyroje, bei Sistemos internetinius puslapius, kad laiku pastebėtų pranešimus apie Sutarties pakeitimus.
11.6. Visi Šalių pranešimai turi būti siunčiami lietuvių kalba arba ta kalba, kuria surašyta Sutartis buvo pateikta susipažinti Klientui.
11.7. Klientas privalo patalpinti, o įvykus pasikeitimams, nedelsiant (ne vėliau kaip per vieną darbo dieną) atnaujinti Paskyroje kontaktinius duomenis (telefono numerį, elektroninio pašto adresą bei Kliento adresą), kuriais PASKOLŲ KLUBAS galėtų operatyviai susisiekti su Klientu ar jo atstovais. Jei Klientas Paskyroje neatnaujins pasikeitusių kontaktinių duomenų, visos pasekmės dėl PASKOLŲ KLUBAS pranešimų neįteikimo teks Klientui.
11.8. Visais su Sistema ir Sutarties vykdymu susijusiais klausimais Klientas gali gauti konsultaciją, atsiųsdamas savo klausimą elektroniniu paštu: _______________, paskambinęs Klientų aptarnavimo telefonu ar užpildydamas prašymą Paskyroje. Kliento pranešimai, susiję su šia Sutartimi, siunčiami elektroninio pašto adresu: __________________ arba Sutartyje nurodytu UAB „Paskolų klubas“ adresu. Visi pranešimai turi būti siunčiami UAB „Paskolų klubas“ nepriklausomai nuo to, kas yra tiesioginis šioje Sutartyje apibrėžtų PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikėjas.
11.9. PASKOLŲ KLUBAS iš anksto, Sutarties 11.1 punkte nustatyta tvarka, informuos Klientą apie žinomus ir galimus Sistemos bei trečiųjų asmenų, kuriuos PASKOLŲ KLUBAS pasitelkia paslaugų teikimui, sistemų ar įrangos techninius sutrikimus, turinčius įtakos PASKOLŲ KLUBAS paslaugų teikimui.
11.10. PASKOLŲ KLUBAS gali nevaržomai keisti techninį paslaugų integravimo sprendimą bet kuriuo metu. Apie bet kokius tokio tipo pakeitimus, kurie reikalauja korekcijų Kliento programinėje įrangoje, yra pranešama mažiausiai prieš 90 (devyniasdešimt) dienų. Jei Klientui yra būtini pakeitimai iš Kliento pusės, jie yra atliekami Kliento lėšomis.
12. Šalių ginčų sprendimas
12.1. PASKOLŲ KLUBAS siekia visus ginčus su Klientais išspręsti taikiai, greitai ir Šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui Klientai raginami visų pirma kreiptis tiesiogiai į PASKOLŲ KLUBAS.
12.2. Klientas gali pateikti bet kokią pretenziją ar skundą dėl PASKOLŲ KLUBAS teikiamų paslaugų atsiųsdamas pranešimą elektroniniu paštu adresu __________________, paskambindamas Klientų aptarnavimo telefonu arba atsiųsdamas pranešimą per Paskyrą.
12.3. PASKOLŲ KLUBAS ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų išnagrinės Kliento pretenziją ar skundą ir apie priimtą sprendimą informuos Klientą.
12.4. Jei Kliento netenkins PASKOLŲ KLUBAS priimtas sprendimas, Klientas turi teisę pasinaudoti kitais teisėtais savo teisių gynimo būdais.
12.5. Nepavykus ginčo išspręsti taikiai ar kitais neteisminiais ginčų sprendimo būdais, ginčą sprendžia Lietuvos Respublikos teismai įstatymų nustatyta tvarka pagal UAB „Paskolų klubas“ buveinės vietą.
12.6. Šiai Sutarčiai, jos Priedams, o taip pat ir Šalių Sutartimi nesureguliuotiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė, įskaitant ir atvejus, kai ginčą tarp Kliento ir PASKOLŲ KLUBAS kompetentingas nagrinėti kitos valstybės, nei Lietuvos Respublikos, teismas.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Kiekviena Šalis patvirtina, kad ji turi visus pagal Lietuvos Respublikos įstatymus reikalingus leidimus ir licencijas atlikti veiksmus, reikalingus šios Sutarties vykdymui.
13.2. Šalys savarankiškai atsako už visų mokestinių įsipareigojimų vykdymą valstybei.
13.3. Klientas neturi teisės perduoti teisių ir pareigų, kylančių iš šios Sutarties, tretiesiems asmenims be išankstinio raštiško PASKOLŲ KLUBAS sutikimo. PASKOLŲ KLUBAS pasilieka teisę bet kuriuo metu perduoti teises ir pareigas, kylančias iš šios Sutarties, tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, jeigu tokiam teisių ir pareigų perdavimui neprieštarauja teisės aktai.
13.4. Jei kuri nors Sutarties nuostata pripažįstama negaliojančia, likusios Sutarties nuostatos nenustoja galios.
13.5. Sutartis įsigalioja kaip tai numatyta Sutarties 3.4 punkte. Klientas Sutarties tekstą gali išsisaugoti registracijos Sistemoje metu.
13.6. Ši Sutartis Sistemoje pateikiama lietuvių kalba.
13.7. Sutartyje pateikiamos nuorodos į interneto svetaines ir Priedai, reglamentuojantys atskirų paslaugų teikimą, yra neatskiriamos šios Sutarties dalys ir Klientui yra taikomi nuo tada, kai Klientas pradeda naudotis atitinkama paslauga.
14. Kliento sutikimas dėl tiesioginės rinkodaros
14.1. Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi PASKOLŲ KLUBAS tiesioginės rinkodaros tikslais ir, kad PASKOLŲ KLUBAS kreiptųsi į Klientą, norėdamas informuoti apie PASKOLŲ KLUBAS teikiamas paslaugas ir sužinoti Kliento nuomonę apie paslaugas.
Pasirašydamas Sutartį Klientas patvirtina, jog jam yra žinoma, kad jis turi teisę nesutikti su jo asmens duomenų tvarkymu PASKOLŲ KLUBAS tiesioginės rinkodaros tikslais, taip pat, kad jis bet kada gali kreiptis į PASKOLŲ KLUBAS tiek atvykdamas į PASKOLŲ KLUBAS buveinę, tiek paštu, elektroniniu paštu, telefonu ar per Paskyrą, gali atšaukti savo sutikimą ar nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo PASKOLŲ KLUBAS tiesioginės rinkodaros tikslais.